Friday, November 28, 2008

Minta Maaf

Salam buat semua pengunjung blog ini....terima kasih atas pertanyaan ,message,sms dan panggilan yg bertanyakan khabar ....hmmm...saya dah kembali sihat tapi masih batuk-batuk...dan disebabkan kesihatan saya yg tak berapa baik saya terpaksa menolak dan melepaskan beberapa order .Saya ingin memohon maaf kepada pelangan-pelangan saya terutama sekali kepada Cik Farezah dan Puan Imah kerana terpaksa kanselkan tempahan disaat-saat akhir....dan untuk itu jugak minggu ini mmg saya tak ambil sebarang tempahan...saya nak rehat serehat-rehatnya.... bawah nie saya uploadkan hasil order ahad yg lalu sebelum saya demam.....

Power Puff cuppies for Natasha
Nie mmg kepala tengah dok bengong2 pening....tak dak idea,so buat je swirl then tempek 3 ketui power puff girl(kebetulan ada stok simpanan) he..he....sib baik birthday girl suka...to kak Ina thank you ya...nanti order lagi na...

Cuppies kat bawah nie pulak di tempah oleh kak Yati untuk jamuan meraikan kejayaan anaknya dalam exam......100pcs semuanya,kak yati kata yg simple-simple saja...maka dgn itu mmg teramatlah simple juga ku persembahkan....masa nie mmg kepala tgh tahap maksimum peningnya...

No comments: