Sunday, May 10, 2015

Selamat Hari Ibu


Selamat Hari Ibu untuk semua para Ibu yang kita sayangi..... dan selamat hari ibu untuk mak saya,Pn Hambiah Abdul yang jauh di kampung....saya tak pandai membuat ayat yang berbunga2 serta tiada ungkapan atau ucapan yang dapat saya titipkan di sini ... kerana pada saya hari-hari adalah hari ibu di mana kasih sayang mak pada kami adik-beradik tidak pernah hilang atau pudar walaupun sehari pun dari kami kecil hinggalah sekarang... Mak adalah anugerah terbaik yang pernah kami dapat dan saya berdoa semoga Mak sentiasa dalam Rahmat Allah serta di beri kesihatan yang baik yang berpanjangan ...

Nasi Lemak yang saya buat bersempena hari Ibu...dan di sebab kan saya di beri cuti rehat oleh suami hari ni maka saya buat nasi lemak untuk di makan dari pagi sampai ke malam...hehehe ...so no more cooking for lunch and dinner ...

No comments: