Saturday, November 24, 2012

Mille Crepe with Vanilla Cream Custard


Mille Crepe yang saya buat semalam untuk minum petang.Sebelum ni saya tak ada keinginan langsung nak buat dessert ni, sebabnya saya rasa it's just pancake that has been stacked together and maybe it will taste just like my ordinary pancake or crepe .... cetek sungguh pemikiran saya kan hik..hik..hik..tu lah orang kata tak kenal maka tak cinta maka dengan ini saya boleh katakan yang Mille crepe memang sedap dan memang patut dari dulu lagi saya buat ....
Saya ambil dari resepi dari sini , cuma kat sini saya tak letak pun kek span sebagai dasar macam kak Azlita(saya malas sebenarnya he..he..)...dan tak dak hiasan buah-buahan segar macam beliau ya...ni pun nak ambil gambar full sebelum potong pun tak sempat....sebabnya dah ada budak umur 3 tahun dah teriak-teriak nak makan....
Suami saya suka siap suruh saya buat perasa lain pulak...next time yea kalau saya rajin hik..hik..

No comments: